دانشمندان ژاپنی اعلا م کردند : مصرف قهوه خطر ابتلا به سرطان را در زنان کاهش می دهد .
به گزارش شبکه خبر، وزارت بهداشت ژاپن بر اساس بررسی حدود 54 هزار زن چهل تا شصت ونه ساله به مدت پانزده سال اعلام کرد: زنانی که روزانه قهوه می نوشند کمتر از دیگران به سرطان دچار می شوند .
به گفته محققان : مصرف قهوه خطر ابتلا به سرطان رحم را حدود 60 درصد کاهش می دهد .
محققان وجود مقادیر زیاد مواد آنتی اکسیدان را در قهوه عامل ضد سرطان بودن آن می دانن